Kezdőlap » KIEGÉSZÍTŐK / ALKATRÉSZEK » SHIMANO TY300 6/7 FÜLES
A SHIMANO kerékpáralkatrész-gyártó működését az 1930-as években Oszakában kezdte, majd a legnagyobb sikerét a MTB divat kiaknázásával aratta. Az 1980-as évek közepén felismerte, hogy az új irányzat meg fogja hódítani a világot, és a konkurensek előtt kifejlesztette a terepkerékpározáshoz technikailag legjobban illő alkatrészeket. Később minden más gyártónál több pénzt és energiát fektetett a kutatás-fejlesztésbe, így a legtöbb kerékpártechnikai szabadalom az utóbbi 20 évben a japán óriás nevéhez kötődik. (SIS, HyperGlide, Dual Control, SPD, RapidFire, SLR, HyperDrive, Hollowtech, Octalink, Dual Control, Elektronikus váltás, stb.) A gyártást egy részét az elmúlt évtizedben Szingapúrba és Malájziába helyezte át, így tud lépést tartani a Kínából származó konkurens termékek árával. Az élversenyzők döntő többsége Shimano alkatrészeket használ, a nagy világversenyeken a legtöbb győzelmet ma már az ő szponzoráltjaik aratják. Bővebb ismertető a márkáról a tudástárban olvasható.
" style="box-sizing: border-box; cursor: pointer; color: #333333 !important; font-family: Hind, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: start; text-indent: 0px; text-transform: none; white-space: normal; widows: 2; word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px; background-color: #f4f5f7; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;">Shimano Tourney TY-300 közepes kanalas hátsó váltó,
6-7s, füles, fekete,
TY-300 Belépő kategóriás, kedvező árú
A SHIMANO kerékpáralkatrész-gyártó működését az 1930-as években Oszakában kezdte, majd a legnagyobb sikerét a MTB divat kiaknázásával aratta. Az 1980-as évek közepén felismerte, hogy az új irányzat meg fogja hódítani a világot, és a konkurensek előtt kifejlesztette a terepkerékpározáshoz technikailag legjobban illő alkatrészeket. Később minden más gyártónál több pénzt és energiát fektetett a kutatás-fejlesztésbe, így a legtöbb kerékpártechnikai szabadalom az utóbbi 20 évben a japán óriás nevéhez kötődik. (SIS, HyperGlide, Dual Control, SPD, RapidFire, SLR, HyperDrive, Hollowtech, Octalink, Dual Control, Elektronikus váltás, stb.) A gyártást egy részét az elmúlt évtizedben Szingapúrba és Malájziába helyezte át, így tud lépést tartani a Kínából származó konkurens termékek árával. Az élversenyzők döntő többsége Shimano alkatrészeket használ, a nagy világversenyeken a legtöbb győzelmet ma már az ő szponzoráltjaik aratják. Bővebb ismertető a márkáról a tudástárban olvasható.
" style="box-sizing: border-box; cursor: pointer; color: #333333 !important; font-family: Hind, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: start; text-indent: 0px; text-transform: none; white-space: normal; widows: 2; word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px; background-color: #f4f5f7; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;">Shimano Tourney hátsó váltó, Mountain bike rövidítése, a modern terepkerékpározást, -kerékpárt jelöli. Jellemzője a széles áttételskála és a ballonos, bütykös köpeny, erős váz és a hatékony fékrendszer. Az 1970-es évek végén néhány amerikai hippi a kaliforniai Tamalpais hegyen kezdett el lefele száguldozni "paraszbicikliből" átalakított gépekkel. Egyre hatékonyabb kerékpárt fejlesztettek ki, vázakat forrasztgattak, majd piacra is dobták a sikeresebb darabokat. Ők lepődtek meg legjobban, hogy mekkora kereslet volt az első terepkerékpárokora, azaz mountain bike-okra. A fejlesztők, Tom Ritchey, Gary Fisher, Joe Breeze, külön-külön céget alapítottak, és közülül többen még ma is a kerékpárpiac meghatározó szereplői. Az MTB-n alkalmazott technikai megoldások sokat fejlődtek az eltelt 25 év alatt, a kerékpártípusból világszerte fél milliárdnál (!) is többet adtak el. Az MTB világa folyamatosan alakul: újabb és újabb irányzatok születnek. A terepkerékpározás talán a civilizációs ártalmak ellensúlyozása miatt oly sikeres: közelebb hozza az embereket a természethez, távolabb a forgalmas utaktól, a sűrűn lakott településektől. " style="box-sizing: border-box; cursor: pointer; color: #333333 !important; font-family: Hind, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: start; text-indent: 0px; text-transform: none; white-space: normal; widows: 2; word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px; background-color: #f4f5f7; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;">MTB és
Az olcsóbb trekking kerékpárok tekinthetők a krossz kerékpárok felszerelt változatainak is. Ahogy lépkedünk felfelé az ár tekintetében, megjelennek azok az extrák, melyek egy trekking gépet igazán azzá tesznek, ami. Több rögzítési lehetőség a vázon és a villán is pl. a kulacstartó szemek, extra csomagtartó szemek, villa csomagtartó felszerelési lehetőség, dinamó konzol, és láncvédő konzol a vázon, gyárilag szerelt agydinamó, vázon belül vezetett elektromos vezetékek a lámpák számára. Megjelennek a komfortos rugós nyeregcsövek. A jobb modelleken a sárvédő már nem a full zörgős acél, hanem alu-műanyag kompozit, és a csomagtartó is masszívabb, vastag alu csöves példány. A geometriáját tekintve egy trekking váznak rövidebb az eleje, és komfortosabb mint egy krossz gép, ami nem is csoda, hiszen az alapvető célja, hogy nagyobb távokat kényelmesen legyűrjünk velük, akár tetemes mennyiségű csomaggal megrakodva. Ebből kifolyólag a gyári kitámasztó is többnyire már nem középcsapágy mögött rögzített, hanem a hátsó papucs mellett rögzülő stabilabb darab. A legjobb trekking gépek non-plusz ultrája, az agyváltó a hátsó kerékben. Csak ez az egy tétel általában duplázza gép árát.
" style="box-sizing: border-box; cursor: pointer; color: #333333 !important; font-family: Hind, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: start; text-indent: 0px; text-transform: none; white-space: normal; widows: 2; word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px; background-color: #f4f5f7; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;">trekking kerékpárokra 6-os és 7-es rendszerekhez.