Kezdőlap » KIEGÉSZÍTŐK / ALKATRÉSZEK » Sunrace CSR86 11-23/8s


        

Sunrace CSR86 11-23/8s

 

Raktáron: 1 db
Ár (nettó) : 4 173 ft
Ár (bruttó) (27 %):
5 300 ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Sunrace Csr86-8 11-23

8 fokozatú nikkelezett bevonatú fogaskoszorú
A SRAM mára alkatrészgyártó óriás, a japán SHIMANO legfőbb riválisa. 1987-ben három Wall Street-i befektető hozza létre a céget, első lépésként a német Sachs kerékpáros üzletágát veszik meg. Rá 1 évre jelentkeznek a Sachs marokváltókar SRAM-változatával, a Grip Shifttel. A második nagy lökést a Lehman Brothers befektetési alap nyújtja 235 millió dollár formájában, amellyel újabb gyenge lábakon álló, de sikeres kerékpáralkatrész-gyártó cégeket vásárolnak fel. 2011-ben tőzsdére viszik a céget, amely újabb 300 millió dollár tőkebevonást eredményez. Így kerül fokozatosan a SRAM birtokába a Sachs-Huret mellett a RockShox, az Avid, a Truvativ, a Zipp és a Quarq, azok teljes fejlesztőcsapatával és forgalmazási hálózatával. Míg a kezdeti évek kizárólag az MTB alkatrészek piacáról szólnak, 2006-tól új fejlesztésű országúti alkatrészekkel jelentkeznek, majd egyre több profi csapatot szponzorálva mára a márkanév már megszokottan cseng mind a versenyzők, mind a publikum számára. Számos technikai újítást jegyez a SRAM: ilyen például az 1X11-fokozatos váltó- vagy a hidraulikus országúti fékrendszer. Bővebb ismertető a márkáról a tudástárban olvasható.

" style="box-sizing: border-box; cursor: pointer; color: #333333 !important; font-family: Hind, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: start; text-indent: 0px; text-transform: none; white-space: normal; widows: 2; word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px; background-color: #f4f5f7; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;">Sram, 
A SHIMANO kerékpáralkatrész-gyártó működését az 1930-as években Oszakában kezdte, majd a legnagyobb sikerét a MTB divat kiaknázásával aratta. Az 1980-as évek közepén felismerte, hogy az új irányzat meg fogja hódítani a világot, és a konkurensek előtt kifejlesztette a terepkerékpározáshoz technikailag legjobban illő alkatrészeket. Később minden más gyártónál több pénzt és energiát fektetett a kutatás-fejlesztésbe, így a legtöbb kerékpártechnikai szabadalom az utóbbi 20 évben a japán óriás nevéhez kötődik. (SIS, HyperGlide, Dual Control, SPD, RapidFire, SLR, HyperDrive, Hollowtech, Octalink, Dual Control, Elektronikus váltás, stb.) A gyártást egy részét az elmúlt évtizedben Szingapúrba és Malájziába helyezte át, így tud lépést tartani a Kínából származó konkurens termékek árával. Az élversenyzők döntő többsége Shimano alkatrészeket használ, a nagy világversenyeken a legtöbb győzelmet ma már az ő szponzoráltjaik aratják. Bővebb ismertető a márkáról a tudástárban olvasható. " style="box-sizing: border-box; cursor: pointer; color: #333333 !important; font-family: Hind, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: start; text-indent: 0px; text-transform: none; white-space: normal; widows: 2; word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px; background-color: #f4f5f7; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;">Shimano

A BBB kerékpárkiegészítő specialistát Hollandiában két szenvedélyes kerékpáros, Chris Koppert és Frank Moons alapította 1999-ben. A cég kezdeti célja a minőségi kerékpáros kiegészítők biztosítása volt kedvező árszinten. kezdetekben a Benelux államok területére fókuszált, de azóta már több mint 40 országban is jelen van. Bár a vállalat világszerte terjeszkedett és az arcok közül néhány változott, a BBB főhadiszállása még mindig ugyanabban az épületben van Hollandiában, mint a kezdet kezdetén. Több mint 1600 terméket kínál, több mint 40 különböző cikkcsoportban. Ebben a rendkívül széles választékban szinte minden megtalálható a sportruházattól kezdve, a kiegészítőkön át az alkatrészekig. Legyen szó profi kerekesről, napi ingázóról vagy alkalmi hétvégi harcosról, a kínálatban mindenki megtalálja, amit keres. A cég filozófiája a holland hagyományokhoz méltó módon pragmatikus, sallangtól mentes, következésképpen fellengzős marketing körítés nélkül kínálják a legmagasabb minőséget. " style="box-sizing: border-box; cursor: pointer; color: #333333 !important; font-family: Hind, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: start; text-indent: 0px; text-transform: none; white-space: normal; widows: 2; word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px; background-color: #f4f5f7; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;">BBB
 és 
A SUNRACE márka váltóiról, hajtásrendszereiről, kerékagyairól ismert. Az 1972-ben alapított tajvani cég eleinte valóban az alsóbb, majd később a középső szegmensben gyártott lánckeréksorokat, láncokat, váltókarokat és egyéb alkatrészeket, most azonban megcélozták a felső kategóriát is. Első váltórendszereiket SunRace márkanéven jegyezték be, majd a ’80-as években a márka kihozza az első pozícionált váltóit. 1994-ben a tajvani kormány komoly támogatást ad a kerékpáripart kiszolgáló vállalkozásoknak és ezzel megkezdődik a SunRace felemelkedése. 1995-ben betör az amerikai OEM piacra, 2000-ben a cég megvásárolja az angol Sturmey Archer-t, valamint megalapul a Sun Race/Santa Cruz csapat, mellyel Kathy Pruitt DH bajnokságot nyer, rá 1 évre Kink Norba megnyeri a NORBA Nemzeti XC Bajnokságot is! 2001-től kínai gyárral is rendelkezik a már kissé máshogyan írt „Sunrace”: manapság itt készülnek a belépő szintű alkatrészei, a tajvani üzem kapacitásait pedig a felsőkategóriás alkatrészek és a Sturmey Archer agyai, agyváltói gyártására fordítják, melyek így kiemelt figyelmet kapnak. " style="box-sizing: border-box; cursor: pointer; color: #333333 !important; font-family: Hind, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: start; text-indent: 0px; text-transform: none; white-space: normal; widows: 2; word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px; background-color: #f4f5f7; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;">Sunrace
 rendszerekhez is

A SUNRACE márka váltóiról, hajtásrendszereiről, kerékagyairól ismert. Az 1972-ben alapított tajvani cég eleinte valóban az alsóbb, majd később a középső szegmensben gyártott lánckeréksorokat, láncokat, váltókarokat és egyéb alkatrészeket, most azonban megcélozták a felső kategóriát is. Első váltórendszereiket SunRace márkanéven jegyezték be, majd a ’80-as években a márka kihozza az első pozícionált váltóit. 1994-ben a tajvani kormány komoly támogatást ad a kerékpáripart kiszolgáló vállalkozásoknak és ezzel megkezdődik a SunRace felemelkedése. 1995-ben betör az amerikai OEM piacra, 2000-ben a cég megvásárolja az angol Sturmey Archer-t, valamint megalapul a Sun Race/Santa Cruz csapat, mellyel Kathy Pruitt DH bajnokságot nyer, rá 1 évre Kink Norba megnyeri a NORBA Nemzeti XC Bajnokságot is! 2001-től kínai gyárral is rendelkezik a már kissé máshogyan írt „Sunrace”: manapság itt készülnek a belépő szintű alkatrészei, a tajvani üzem kapacitásait pedig a felsőkategóriás alkatrészek és a Sturmey Archer agyai, agyváltói gyártására fordítják, melyek így kiemelt figyelmet kapnak. " style="box-sizing: border-box; cursor: pointer; color: #333333 !important; font-family: Hind, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: start; text-indent: 0px; text-transform: none; white-space: normal; widows: 2; word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px; background-color: #f4f5f7; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;">Sunrace
 CSM86 8AU 8 sebességes fogaskoszorú
Super Fluid Drive™ váltást segítő rendszer
Fogkiosztás: 11-23
Lánckerekek anyaga: acél
A leparkolt kerékpárt a legtöbb helyen sajnos le kell zárni a tolvajok elől. Erre a célra gyártanak speciális kerékpárzárakat. Anyaguk, formájuk szerint többféle típust ismerünk. A legkevésbé biztonságos a vékony sodronyból készült típus, főleg ha az számzáras. A vastagabb sodronyból készültek beválhatnak, főleg kevésbé veszélyes környéken, rövidebb időre parkolunk. A lánc formájú, altalában a vázat védendő gumicső vagy textil borítást kapott típusok biztonsága a felhasznált anyagminőségtől - és nem a súlytól - függ. A legbiztonságosabb az ún. U-lakat, mely egy edzett, U-alakban hajlított rudat alkalmaz. Célszerű biztonsági zárral rendelkező modellt választani, így elkerülendő, hogy piszkálás vagy fagyasztás áldozata legyen a zár. A lezárással kapcsolatban általánosságban elmondható, hogy legcélszerűbb őrzött vagy legalább forgalmas helyre, sokak "orra elé" lezárni a gépet. Ne csak a vázat zárjuk, hanem legalább valamely kereket vele együtt! A zár legyen minél magasabban: ne a talaj közelében! A két lakat - főleg eltérő szisztémájú - nagyobb biztonságot nyújt, mivel a tolvajok nem szeretnek sokat bíbelődni a bicaj elkötésével. " style="box-sizing: border-box; cursor: pointer; color: #333333 !important; font-family: Hind, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: start; text-indent: 0px; text-transform: none; white-space: normal; widows: 2; word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px; background-color: #f4f5f7; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;">Zárógyűrű anyaga: acél
Távtartók anyaga: technopolimer
Felületkezelés : Nikkel
fogaskoszorú teljesen bontható
Tömege: 265 g

YjkyMjU1MT